Bir Sayfa Seçin

10 Haziran 2020’ye kadar kullanmış olduğum Millenicom internet aboneliğimi, yeni bir adrese taşınmış olmam nedeniyle 10 Haziran’dan önce nakil talebinde bulundum. Mevcut aboneliğim Superonline alt yapısıyla hizmet verildiğinden dolayı “taahhütlü” olması nedeniyle iptal edilemiyor, yalnızca nakil gerçekleşebiliyordu. Yeni adresimde alt yapı gereği hizmet verilememe durumu nedeniyle taahhütlü abonelik iptal edilebileceği, cayma bedeli yansımış dahi olsa ödemeyeceğimi belirttiler. Yeni adresim için yine Millenicom üzerinden 10 Haziran 2020’den itibaren Turk Telekom alt yapısıyla hizmet almaya başladım.

Nakil, iptal süreci, yeni abonelik vb. konuları 10 Haziran’dan önce “yetkili birimden” bir temsilci ile görüşmüştüm. Yeni ikamet adresime geçtikten 3 ay sonra eski aboneliğimin iptal olmadığını fark ettim. Bu aboneliğimi iptal ettirmek için yeni bir başvuru yapmam gerektiği belirtildi, başvuruyu yapayım, geriye dönük süreci de tekrar görüşürüz diyerek iptal sürecini başlattım. Süreç sonunda abonelik iptal edildi, cayma bedeline itiraz etmem istendi, itiraz ettim ve o da iptal edildi. Fakat, 10 Haziran 2020 ve Eylül 2020 iptal tarihine kadar olan faturalar iptal edilmedi. “Hizmet almadığım dönem için defalarca müşteri temsilcileriyle görüştüm, her birisi 10 dk ile 1 saat arasında değişen sürelerdi. Hiçbir adım atılmadı, faturalar iptal edilmedi. Hizmet almadığım, adres değişikliğimden teyit edilebilir ya da hat üzerinden hiçbir şekilde IP alınmaması ile teyit edilebilir.

Kullanmadığım, hizmet almadığım, iptal edilmesi gerekirken iptal edilmeyen faturalar için icra sürecinin başladığını öğrendim. Hukuk bürosu tarafından defalarca arandım, sürecin haksız olduğunu, mağdur olduğumu ifade ettim fakat hiçbir karşılık bulmadı. Durumu Millenicom müşteri hizmetlerine ilettim, dosyanın icradan çekilmesinden faturaların iptaline kadar hiçbir adım atılmadı. Sıradan bir vatandaş olarak evime haksız yere “icra tebligatı” gelmesi, defalarca hukuk bürosu tarafından taciz edilmem kabul edilemez. Yaşadığım mağduriyet ve sürecin bende, eşimde ve henüz ilkokul çağındaki oğluma etkileri yadsınamaz düzeyde oldu.

Şu anda beklentim; icra dosyasının geri çekilmesi, faturaların iptali ve yaşatılan mağduriyetin telafisi.

Not -1: Bahse konu olan meblağ yaklaşık 300 TL. Bu kadar uğraşıyor olmamın nedeni, haksız yere bu bedelin talebi.

Not -2: “Millenicom bir SOCAR Türkiye iştirakidir.”