Bir Sayfa Seçin

Hakkımda

"Dijital Medya Çalış(k)anı ve eski bir girişimciyim.
Yeni medya ve girişimcilik alanlarında çokça araştırıyor, gözlemliyor, okuyor, izliyor ve dinliyorum.
Bilgi ve deneyimlerin kalıcı olmasının paylaşmaya bağlı olduğunu düşünüyorum, bu yüzden burada yazıyorum.
İtibar Yönetiminin Sınırları

İtibar Yönetiminin Sınırları

İtibar yönetimi deyince akla başta Google Alert gelir sanırım. Çünkü kullanımı kolay ve ücretsizdir. Belirlediğiniz anahtar kelimeler, belirlediğiniz periyotlarda internette tarama yapılır ve sonuçları size e-mail olarak iletilir. Bu işe biraz daha profesyonel...

daha fazla bilgi edinin
Kurum Körlüğü

Kurum Körlüğü

Bugün duyduğum/fark ettiğim bir kavram, kurum körlüğü oldu. Belki böyle bir kavram yok ama tasarımcı körlüğünün kardeşi gibi değerlendirebilir, kurumlara uyarlayabiliriz. Öncelikle kavramın çıkış noktası olan "tasarımcı körlüğü"nden bahsedeyim. Tasarımcı körlüğünü de...

daha fazla bilgi edinin
Kurumsal Blog Stratejisi Nasıl Hazırlanır?

Kurumsal Blog Stratejisi Nasıl Hazırlanır?

Kurumsal Blog diye arama yaptığınızda birbirine benzeyen birçok yazıyla karşılaşacaksınız. Onları da okuyun, fikir edinin. Yakın zamanda birden fazla kurumsal blog için çalışma yapınca, bu deneyimimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Bu süreçte Her Şeyin Başı Blog...

daha fazla bilgi edinin