Etiket: marka
-
Markaların Sosyal Medya İle İmtihanı
Klişe bir başlıkla çıktım karşınıza. Birçok kavramı olduğu gibi sosyal medyayı da bir türlü anlamadık, belki de anlamak istemiyoruz, işimize geldiği taraftan yönetmeye çalışıyoruz. Sosyal medyanın temelini reklam değil, iletişim ve bir üst seviyesi etkileşim oluşturuyor. Amaç iletişim/etkileşim olan bir yerde, markanın birisi gelip, iki çift laf söyleyip gidiyor. Bu markaya olan ilgimiz ne düzeyde…
-
Alt Markalar İçin Sosyal Profil Oluşturma Kriterleri
Bir süre önce yurt dışındaki radyo ve TV’lerin sosyal medya hesaplarını incelemiştim. Geçtiğimiz günlerde de yerli radyo ve TV’lerin profillerini inceledim. İnceleme sırasında fark ettiğim önemli bir hususu sizlerle paylaşmak istiyorum. Dikkatinizi çekmek istediğim bir başka husus, bu örnekler, yalnızca radyo ve TV’ler için geçerli değil, olayın mantığını kavramanız halinde, çeşitli ürünleri/hizmetleri olan tüm markalara uyarlanabilir.…