Bir Sayfa Seçin
‘Doğal Reklamlar’ Gerçekten Doğal Mı?

‘Doğal Reklamlar’ Gerçekten Doğal Mı?

İçerik pazarlamasının arttığı son dönemin popüler kavramı, doğal reklam oldu. İçerik yayıncısı her platform, yaptıkları ya da yapmaya çalıştıkları bir reklam modeline, bu ismi vermeye çalışıyor. Kavramın içi henüz yeterince dolu değil ve aslında net bir karşılığı da...
Reklamdan Sorumlu Ortaklarınız: Müşterileriniz!

Reklamdan Sorumlu Ortaklarınız: Müşterileriniz!

On yıl kadar önce sektörümüze lovemark diye yeni bir kavram girdi. Kavram Türkçe’ye marka aşkı olarak çevrildi. Bu kavram, pazarlamaya yeni bir soluk getirecek cinstendi. Müşterilerle marka arasındaki bağın gücünü anlatan bu kavramı markalar çok sıcak karşıladı...
Reyting Kaygısı Ne Zaman Son Bulur?

Reyting Kaygısı Ne Zaman Son Bulur?

Geçtiğimiz günlerde TRT Geleceğin İletişimcileri Yarışması’nda dereceye giren genç iletişimci arkadaşlarla birlikteydim. TRT’nin Yeni Medya birimi ve işleyişi hakkında sunum yapmam gerekiyordu. Böyle enerjik bir grupla sektörü konuşmadan geçemezdim. Önceki...